Get Adobe Flash player

arr-left WARSZTATY arr-right

 

      1. Profesjonalne Portfolio Zawodowe – inspiracje dla młodych uczonych
 
  PROWADZĄCY   Karolina Nikorowska
 
  TEMATYKA SZKOLENIA  

Skuteczne portfolio to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Od Ciebie zależy jakie ono będzie. Podczas warsztatu dowiesz się jakie informacje na swój temat warto przedstawić, a czym raczej się nie chwalić? Jakie znaczenie mają Twoje kompetencje i mocne strony? Odnajdziesz najlepszy sposób przedstawienia siebie.

Jeżeli zatem zamierzasz starać się o granty, stypendia lub zamierzasz nawiązać współpracę z biznesem to szkolenie jest Ci niezbędne.

Szkolenie będzie świetną okazją do zaprezentowania w profesjonalny sposób własnego dorobku naukowego oraz swojej wyjątkowości w wykonywanych działaniach.

Korzyści z warsztatu:

  • Poznasz niezbędne elementy Portfolio zawodowego
  • Poznasz własne mocne strony, talenty, odnajdziesz to co Cię wyróżnia na tle innych
  • Nauczysz się prezentować swoją osobę podkreślając własną wartość oraz wartość swojej pracy.
  • Opracujesz włąsne portfolio zawodowe.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Cwiczenia w parach
  • Testy i kwestionariusze
  • Prezentacje
  • Mini-wykłady
 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   Karolina Nikorowska

Ukończyła Psychologię kierowania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Posiada międzynarodowy certyfikat trenera i coacha.Ósmy rok szkoli z zakresu umiejętności osobistych i społecznych, tworząc programy wykorzystujące doświadczenie, niekonwencjonalne metody szkoleniowe i poczucie humoru. Prowadziła szkolenia m.in. dla firm SKANSKA, Coca-Cola, Delphi czy Mondelez International. Jest współautorem programów prozdrowotnych oraz prozdrowotnych aplikacji mobilnych.

Specjalizuje się w coachingu kariery, stosuje metodologię integrującą różne podejścia, często w sposób prowokujący osoby, które chcą czerpać satysfakcję z życia osobistego i zawodowego.Każdego roku przeprowadza ponad 600 udokumentowanych konsultacji z zakresu kształtowania własnej kariery zawodowej, pracując jako doradca zawodowy, coach kariery dla osób długotrwale bezrobotnych, studentów, absolwentów, pracowników firm i korporacji. Członek Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP.

Szkoli z coachingu kariery i job-coachingu, a także z metod: Bilans Kompetencji, Indywidualny Plan Działania i innych w zakresie pracy z klientem w obszarze zawodowym. Autorka poradników planowania własnej kariery zawodowej, ćwiczeń z zakresu coachingu kariery. Współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc szkolenia dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu poradnictwa zawodowego. Wprowadza Wewnątrzszkolne Systemy Doradztwa Zawodowego. Prowadzi firmę CoachingSpace.

Wiecej na: www.coachingspace.pl

 
   LICZBA MIEJSC    12  
         
      2. Sztuka zarządzania sobą w czasie  
  PROWADZĄCY   Katarzyna Socha  
  TEMATYKA SZKOLENIA  

SZTUKA ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE

Pomyśl… co planujesz przeczytać, obejrzeć, zrobić, gdzie pojechać od kilku tygodni, miesięcy, ba!... nawet lat!, ale ciągle jakoś… się nie udaje…

Mówisz: - Za krótka doba, przemęczenie, natłok obowiązków domowych, brak zastępstwa w pracy…

- Coś jeszcze..?

- Brak czasu…

Jeśli zdarza ci się nieraz tak myśleć lub postępować, to uczestnicząc w tym warsztacie poprzez liczne interaktywne ćwiczenia i case studies będziesz mieć okazję przyjrzeć się bliżej:

  • twojemu podejściu do czasu i sposobom jego wykorzystywania
  • twoim schematom priorytetyzacji działań i tego dlaczego niektórym osobom nie odmawiasz no matter what
  • pożeraczom czasu, które sobie upatrzyły właśnie ciebie na swój cel i czemu niektóre są takie fajne, że po prostu trudno im się oprzeć...
  • trudnościom w delegowaniu zadań, bo któżby to zrobił lepiej niż ja?
  • powiązaniom między tym jak zarządzasz sobą i swoim czasem a nawykami w kilku innych obszarach i przekonaniami jakie masz na temat siebie, życia, pracy, etc…

Ponadto poznasz sprawdzone patenty na:

  • przechytrzenie pożeraczy czasu
  • wyznaczanie realnych celów w zgodzie z twoimi wartościami, możliwościami, przekonaniami
  • utrzymywanie koncentracji na obranym celu, wspomaganie auto-motywacji
  • efektywne zarządzanie czasem (najlepsze techniki).

CEL WARSZTATU: wzrost świadomości w obszarze zarządzania sobą i zarządzania swoim czasem. Zrozumienie mechanizmów, zgodnie z którymi postępujesz w pracy, w domu i  w czasie wolnym. Poznanie technik do natychmiastowego zastosowania, wybranie najlepiej dopasowanej do swojej sytuacji i zastosowanie jej by efektywnej realizować zadania i planować.

Zapraszam!

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   Katarzyna Socha

Manager, trener, coach. Jej dotychczasowe doświadczenie związane jest z pracą w międzynarodowych projektach głównie w środowiskach anglo- i włoskojęzycznych. Ma praktykę w zarządzaniu zespołami oraz w pracy projektowej. Największą pasją jest praca z ludźmi i możliwość efektywnego dzielenia się sprawdzonymi technikami i strategiami. Ideę tę wspierają ukończone liczne kursy, szkolenia i podyplomowe studia z psychologii, pedagogiki, zarządzania ludźmi a także certyfikaty trenera i coacha w organizacji, dzięki którym może na co dzień efektywnie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodymi handlowcami,  pracownikami działu obsługi klienta i Junior Project Managerami a także prowadzić szkolenia rozwoju osobistego i sesji life coachingu.

 
   LICZBA MIEJSC    15  

 

   3. EmployAbility, czyli jak rozwijać u siebie i swoich studentów kompetencje kluczowe na rynku pracy   
  PROWADZĄCY   Agnieszka Skarburska  
  TEMATYKA SZKOLENIA  

Współczesny rynek pracy charakteryzuje się różnorodnością ścieżek kariery. Zanika model pracy na całe życie z zaplanowaną drogą rozwoju i awansu. Absolwenci uczelni wyższych, chcący odnaleźć się na współczesnym rynku pracy, oprócz kompetencji specjalistycznych powinni posiadać również kompetencje kluczowe – z ang. employability skills. To właśnie kompetencje kluczowe zapewniają samodzielność, elastyczność i zdolność adaptacji do różnych ról zawodowych, jakie przyjdzie nam pełnić do 67 roku życia :).

Wdrażana obecnie Krajowa Rama Kwalifikacji obliguje pracowników dydaktycznych uczelni wyższych do zaproponowania odpowiednich form, metod i treści zajęć, które  - oprócz kompetencji specjalistycznych - będą rozwijać kompetencje kluczowe.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak budować programy swoich zajeć, aby rozwijać u swoich studentów (a także i u siebie :) kompetencje kluczowe na rynku pracy, zapraszam na warsztat EmployAbility.

W trakcie warsztatu:

  • dowiesz się, czym są kompetencje kluczowe - rodzaje, poziomy i listy kompetencji - i w jaki sposób kompetencje są wprowadzane na uczelnie wyższe w Polsce w ramach programów unijnych i rządowych,
  • nauczysz się, jak budować program zajęć, który uwzględnia rozwój kompetencji kluczowych,
  • przećwiczysz stosowanie wybranych narzędzi rozwoju kompetencji kluczowych na sobie samym,
  • przekonasz się o użyteczności wprowadzenia kompetencji do Twoich programów nauczania,
  • będziesz myślał i uczył się w sposób interaktywny i jednocześnie dobrze się bawił!

„Nadchodzący czas, to czas umysłowego pracownika, który oprócz formalnego wykształcenia posiada umiejętność praktycznego stosowania wiedzy oraz nawyk nieustannego uczenia się.” Peter Druker

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   skarburska

Coach, konsultant i trener, jak również praktyk i realistka w kwesti funkcjonowania zespołów i organizacji. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami edukacyjnymi i marketingowymi dla firm takich jak: Shell, Toyota, Barclays Capital, Airbus. Potrafi ożywiać pomysły i inicjować działania, wyznaczać cele i ustalać priorytety, funkcjonować na wielu frontach na raz.


Jako konsultant organizacji i executive coach wspiera osoby i organizacje w identyfikacji własnego potencjału i rozwoju, stwarzając swoim klientom bezpieczne środowisko dla testowania różnych rozwiązań i możliwości na ich drodze rozwojowej. Jako dyplomowany doradca zawodowy oraz trener i konsultant zarządzania akredytowana przez Szkołę Trenerów Zarządzania MATRIK prowadzi szkolenia z zakresu aktywnych metod nauczania i treningu, a także rozwoju kariery i rozwoju kompetencji kluczowych na rynku pracy. Jako socjolog z dyplomem Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzi badania potrzeb rozwojowych i badania ewaluacyjne w organizacjach.


Pracuje z osobami indywidualnymi, grupami i organizacjami w sektorach prywatnym, publicznym i pozarządowym. Wiecej o Agnieszce i jej pracy na www.skraburska.pl.
 
   LICZBA MIEJSC    15

 

  4. Filozofia KAIZEN w warsztacie badawczym naukowca  
  PROWADZĄCY   Dr Maciej Kałuża  
  TEMATYKA SZKOLENIA   "Mam na ten temat bardzo fajny artykuł, ale nie wiem gdzie go zapodziałem, zadzwoń do mnie za miesiąc"
"W moim gabinecie jest taka fajna wieża kserówek. Cały czas rośnie, bardzo ciekaw jestem co jest na jej dnie"
"Dopisanie bibliografii i cytowań do doktoratu zajęło mi więcej czasu niż pisanie doktoratu"

Jeżeli zdarzyło ci się jedno z powyższych, lub kiedykolwiek miałeś inny problem z organizacją swojej pracy naukowej, zapraszam na nasz warsztat anonimowych bałaganiarzy. Przyznanie się do problemu to pierwszy krok do jego rozwiązania, a rozwiązania mogą być bardzo proste i fajne. Kaizen zazwyczaj znajduje zastosowanie w przemyśle, gdzie potrzebne są standardy utrzymania jakości. Pewnego dnia pomyślałem jednak, że może się przydać także naukowcom/badaczom. Na warsztacie nie będzie wprawdzie dwunastu kroków, ale będziemy się świetnie bawić pracując nad kupami papieru, które zalegają pod naszymi biurkami. Będziemy ćwiczyć takie rzeczy, jak: kampania 5S na pulpicie komputera i biurku badacza. Selekcja opracowań. Standaryzacja przypisów i notatek.  Będę opowiadał o tym, jak kreatywnie zastosować kolorowe karteczki w projekcie badawczym i dlaczego kod QR, smartfon i kilka darmowych programów mogą się przydać w pracy naukowej.
 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   kaluzaJest trenerem Kazien, historykiem filozofii i strasznym bałaganiarzem. Na warsztaty Kaizen zapisała go w młodości zmartwiona rosnącym chaosem rodzina. Obecnie ma (względny) porządek na biurku, w plikach, w papierach, a swoją wiedzą na temat tego, jak udało mu się to zrobić i jak bardzo ułatwia mu to pracę, chętnie podzieli się z Tobą. Prowadził szkolenia z Lean/Kaizen w firmach produkcyjnych, usługowych, szkoleniowych. Największym wyzwaniem w pracy zawodowej było jednak jego własne biurko.  
   LICZBA MIEJSC    15

 

  5. Wyjdź ze swojej strefy komfortu - świadomie i celowo!  
  PROWADZĄCY   Kamila Kruk
 
  TEMATYKA SZKOLENIA  

Jak to jest, że wiele osób wie, co chce zrobić, wie, jak to zrobić, a jednak tego nie robi? Co ich powstrzymuje? Dlaczego pomimo znajomości swoich marzeń, nie realizują ich?

Między innymi dlatego, że podjęcie jakiegokolwiek ryzyka pociąga za sobą wyjście z tzw. strefy komfortu, a to wywołuje w nas obawy i stres.
Nie ma problemu, kiedy jest nam w życiu dobrze. Gorzej, kiedy strach przed ryzykiem, obawa przed porażką lub oceną innych ogranicza nasze działania i powstrzymuje przed realizowaniem swoich marzeń.

Ten pełen metafor warsztat, którego celem jest zwiększenie świadomości wśród uczestników na temat tego, czym jest strefa komfortu, kiedy warto ją przekraczać i w jaki sposób to robić.

Na spotkaniu dowiesz się również o prawdziwych powodach, które powstrzymują Cię przed działaniem oraz poznasz 5 postaw, które ludzie przyjmują przy przekraczaniu swojej strefy komfortu - jakie są ich plusy i minusy.
Przekonasz się, że strach, który często ogranicza nasze działanie może być naszym sprzymierzeńcem i nam pomóc, ale też zrozumiesz, że ogromna część twoich obaw nigdy się nie wydarzy.

Warsztat skierowany jest do osób, które:

  • chcą się rozwijać i wybrać tymczasowy kierunek rozwoju;
  • mają cel, ale ciągle coś ich blokuje przed jego realizacją;
  • chcą nabrać więcej odwagi w swoim działaniu;
  • lepiej poznać siebie, a dzięki temu skuteczniej działać;
  • świadomie decydować o tym jaką postawę chcą przyjąć.

Każdy uczestnik podróży:

  • zlokalizuje i zobrazuje własną strefę komfortu;
  • zastanowi się, jaką postawę przyjmuje najczęściej w kontekście swoich wyzwań i obaw;
  • dowie się, jak radzić sobie z tym, co ogranicza jego działania;
  • poszuka w sobie prawdziwych powodów swoich obaw;
  • spojrzy z nowej, świeżej perspektywy;
  • dowie się jak można inaczej traktować swoje obawy i co zrobić, aby nie były ograniczeniem.

Przyjdź na szkolenie i odkryj, co wspaniałego da Ci umiejętność świadomego poznawania swoich obaw i celowego budowanie Twojej strefy komfortu!

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   kruk

Kamila Kruk - trenerka rozwoju osobistego i coach pomaga ludziom rozwijać się, pokonywać swoje ograniczenia, świadomie budować swoje życie i cieszyć się nim.
Autorka książki „Wyspy komfortu. Krótka opowieść o ludzkich postawach”.

Menedżerka projektów biznesowych i społecznych. Współwłaścicielka dwóch firm.

Redaktor Naczelna portalu Świat Coachingu.

Autorka bloga o tematyce rozwoju osobistego.

Współprowadzi audycję dotyczącą rozwoju osobistego w Radio Freee.

Jest koordynatorką Klubu Coachingu w Lublinie i inicjatorką projektów coachingowych.

Aktywnie angażuje się również we wspieranie i rozwój potencjału kobiet poprzez projekty społeczne i koordynowanie spotkań Kobiecego Lublina.

Szkoliła różnorodne grupy i współpracowała z wieloma firmami. Wśród uczestników jej szkoleń byli: przedsiębiorcy, właściciele firm, wyższa kadra administracji publicznej i przedsiębiorstw, lekarze, nauczyciele, kadra naukowa, pracownicy międzynarodowych korporacji.

Więcej na temat prowadzącej szkolenie oraz jej książki dowiesz się na:

1) http://kamilakruk.pl/

2) http://wyspykomfortu.pl/
 
   LICZBA MIEJSC    15

 

  6. Warsztat skutecznego przywództwa - Lider Przyszłości
 
  PROWADZĄCY   Szymon Gruszka
 
  TEMATYKA SZKOLENIA   W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak stać się autorytetem nieformalnym w organizacji oraz jakie cechy i umiejętności powinien posiadać autentyczny przywódca aby odnieść sukces w obliczu nadchodzących czasów. Warsztat przeznaczony jest dla osób, które szukają możliwości osobistego rozwoju oraz inspiracji do działania, a także chciałyby skutecznie motywować zarówno samych siebie, jak i innych do osiągania niezwykłych rzeczy.

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   Szymon Gruszka

Szymon Gruszka – konsultant oraz trener, właściciel firmy GS Consulting Szymon Gruszka.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania sprzedażą w kanale MLM oraz Horeca, przywództwa osobistego, wywierania wpływu i sprzedaży. Projekty szkoleniowe, sprzedażowe oraz doradcze realizował między innymi w Azji ( Filipiny, Malezja, Tajlandia, Indonezja), Europie (Polska, Niemcy, Holandia, Portugalia, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Francja,Cypr, Grecja, Węgry, Ukraina, Islandia. Chorwacja, Rosja), Ameryce Południowej (Brazylia) oraz na Bliskim Wschodzie (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Prowadził seminaria oraz wykłady zarówno dla kilku tysięcy słuchaczy, jak również warsztaty dla grup 5-10 osobowych. Pasjonat rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz liderskich. W wolnych chwilach czyta blogi, książki, ogląda filmy dotyczące rozwoju tych umiejętności. Uwielbia w swojej pracy łączyć wiedzę oraz metody zdobyte podczas wielu wizyt zagranicznych. Wcześniej pracował jako konsultant ds. strategicznych FM Group World, konsultant we Wrocławskim Centrum Technologii, był również dziennikarzem radiowym oraz członkiem organizacji NGO.
 
   LICZBA MIEJSC    20

 

  7. Design thinking, czyli dlaczego prototypowe jest lepsze od typowego  
  PROWADZĄCY   Ewa Golik
 
  TEMATYKA SZKOLENIA  

Twórz innowacyjne i praktyczne rozwiązania, zarówno technologiczne jak i społeczne wykorzystując metodę Design Thinking! Twórz rozwiązania nieoczywiste, wykraczające poza utarty schemat, a przez to faktycznie dopasowane do potrzeb użytkowników!

Metoda Design Thinking ma swoje początki na Uniwersytecie Stanforda i jest promowana szczególnie w ramach Standford D.school [ dschool.stanford.edu ]. Jest obecnie jednym z najpopularniejszych podejść rozwiązywania szeroko rozumianych „problemów“. Design Thinking zakłada, że samo tworzenie, nawet najbardziej innowacyjnych i spektakularnych urządzeń lub rozwiązań nie wystarcza, jeśli nie wytrzymują one testowania w rzeczywistym świecie. Aby tworzyć dobre i faktycznie potrzebne „rzeczy“ - czyli takie, które będzie można „sprzedać“- musisz przede wszystkim usłyszeć i zrozumieć potrzeby i kontekst;  cała reszta jest pochodną zrozumienia.

Design Thinking promowany jest przez absolwentów progamu Top 500 Innovators, [ top500innovators.org ] w ramach Design Thinking Week [ designthinking.pl/design-thinking-week ]. Warsztat stanowi teoretyczne i praktyczne wprowadzenie do metody. Będziemy pracować na rzeczywistych case’ach uczestników po to, aby zrozumieć logikę i założenia podejścia oraz przekonać się, że ma ono uniwersalne zastosowanie zarówno w naukach technicznych jak i humanistycznych.
 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   EGolik

Akredytowana coach Międzynarodowej Federacji Coachów (ICF) na poziomie Associate. Absolwentka dwóch szkół coachingu:

-w podejściu zorientowanym na rozwiązanie promowanym przez kanadyjski Erickson College – posiada certyfikat Erickson Certified Professional Coach

-w podejściu systemowo-psychodynamicznym, promowanym przez brytyjski the Tavistock Institute.

Socjolożka z dyplomem Uniwersytetu Jagiellońskiego - specjalizuje się w dynamice małych grup. Absolwentka Akademii Trenerów Biznesu prowadzonej przez Kontrakt OSH.

Jako coach w biznesie pracowała z menedżerami branży FMCG oraz HoReCa w ramach kompleksowych, rocznych projektów rozwoju kompetencji kadry zarządzającej (na dzień dzisiejszy posiada ponad 250 godzin doświadczenia w indywidualnym coachingu menedżerskim). Jest certyfikowanym konsultantem narzędzia Competence Navigator Advisio Group do oceny poziomu kompetencji metodą 360 stopni. Poza coachingiem biznesowym prowadzi coaching kariery – jest absolwentką podyplomowych studiów z zakresu doradztwa zawodowego.

Gdy nie coachuje, zajmuje się współtworzeniem  projektów rozwojowych dla firm, także jako ich menedżer – posiada zarówno kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie jak i wykształcenie kierunkowe.
W 2015 roku uczestniczyła w warsztacie dotyczącym Design Thinking prowadzonym przez trenerkę DT Katy Kavanaugh [ katykavanaugh.weebly.com ] w San Francisco.

 
   LICZBA MIEJSC    30

 

  8. Desk research czyli jak przeprowadzić analizę danych zastanych  
  PROWADZĄCY   Ewa Krzaklewska
 
  TEMATYKA SZKOLENIA   Desk research, to metoda badawcza, które zakłada wykorzystanie danych zastanych z różnych źródeł, tj. z dostępnej literatury, raportów, Internetu, czy z prasy. Bardzo często desk research to pierwszy etap procesu badawczego, natomiast może on stanowić także główną metodę danego projektu. Szukając wiarygodnych danych dotyczących konkretnej tematyki badawczej badacz(k)om potrzebne są kompetencje umożliwiające ocenić jakość znalezionych informacji. Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z najważniejszymi kwestiami, które należy brać pod uwagę wykorzystując dane zastane. Uczestnicy nauczą się:
  • jak zaplanować desk research;
  • jak wyszukiwać informacje w polskich międzynarodowych bazach danych;
  • jak ocenić wiarygodność i rzetelność znalezionych danych;
  • jak prezentować znalezione dane (podstawy nt. przygotowania raportu desk research).

Warsztat zwraca szczególnie uwagę na jedno źródło danych – polskie i międzynarodowe bazy danych tworzone przez instytucje takie jak Główny Urząd Statystyczny, EUROSTAT, UN, UNESCO, World Bank, OECD. Warsztaty zakładają pracę z wykorzystaniem konkretnych baz danych, dlatego też uczestnicy/czki warsztatu proszeni są o przyniesienie laptopa (sieć wifi będzie dostępna w sali). Warsztat skierowany jest do doktorantów na pierwszych latach studiów.

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   krzaklewska

Ewa Krzaklewska. Socjolożka, badacz społeczny, analityk polityk społecznych dot. młodzieży i ludzi młodych, równości płci i polityki rodzinnej. Pracuje w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie jako badaczka przy realizacji międzynarodowego grantu badawczego nt. relacji między równością płci i jakością życia. Współpracowała m.in. z takimi instytucjami jak Rada Europy, Komisja Europejska, World Bank, European University Association, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Pełnomocnik ds. Równego Traktowania, Urząd Miasta Krakowa, a także z uczelniami zagranicznymi (tj. Universita di Trento, Uniwersytet Oslo) i organizacjami pozarządowymi (Erasmus Student Network, ERYICA). Od lutego 2011 jest członkinią Zespołu Europejskich Badaczy Młodzieży (Pool of European Youth Researchers) przy Radzie Europy i Komisji Europejskiej. Jest również krajową korespondentką Polski w Europejskim Centrum Wiedzy o Polityce Młodzieżowej (European Knowledge Center for Youth Policy – EKCYP).

 
   LICZBA MIEJSC    15


 

  9. Wespół wzespół, czyli jak współpracować w międzynarodowym zespole  
  PROWADZĄCY   Joanna Koper
 
  TEMATYKA SZKOLENIA   Współczesny świat wymaga od nas umiejętności pracy w środowisku międzykulturowym. Mobilność, rozwój technologii i wiedzy umożliwiają pracę w międzynarodowych zespołach budowanych na odległość. Jak podejść do tematu i ułożyć pracę tak, by działać skutecznie a jednocześnie zadbać o dobrą atmosferę w zespole? Na co warto zwrócić uwagę? Jakie są największe szanse i zagrożenia pracy w międzynarodowym środowisku - zwłaszcza w przypadku pracy zdalnej? Warsztat pomoże uczestnikom znaleźć odpowiedzi na te pytania i wypracować skuteczne rozwiązania. Będą mieli oni szansę doświadczyć pracy w międzykulturowym zespole i dowiedzieć się więcej o tym, jak kultura z której pochodzimy wpływa na nasze zachowania i postrzeganie innych osób. Dowiedzą się jak radzić sobie z różnicami indywidualnymi pojawiającymi się w codziennej pracy oraz jak zbudować zgrany międzykulturowy zespół. Poznają również przydatne narzędzia pracy na odległość - bezpłatne programy ułatwiające zarządzanie projektem, przejrzystą wymianę informacji oraz usprawniające komunikację w zespole.

 
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   Joanna Koper

Dyplomowany psycholog – absolwentka UMCS oraz Tel-Aviv University

Trener, moderator grup (ponad 750h szkoleniowych). Od 2008 roku prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim dla firm i organizacji w Polsce i Europie (Estonia, Izrael, Turcja, Węgry, Finlandia). Współtworzyła międzynarodowy, dwutygodniowy program szkoleniowy dla młodych liderów Leadership Summer School (Budapeszt, 2012), gdzie jako jedyna Polka pracowała w 16osobowej międzynarodowej gupie trenerskiej i prowadziła warsztaty dla ponad 80 uczestników z całego świata. Obszary z których szkoli to głównie: komunikacja, budowanie zespołu międzykulturowego i leadership, kreatywność (rozwijanie kreatywności i postawy twórczej jednostek i organizacji), rozwój osobisty, budowanie ścieżki kariery, , zarządzanie konfliktem, zarządzanie kapitałem ludzkim i talentami w organizacji, employer branding.

Absolwentka kursów coachingowych, obecnie w trakcie certyfikacji (We Create Stockholm - Daniel Sá Nogueira) oraz kursów trenerskich (Fundacja Inicjatyw Managerskich, Grupa TROP, seminarium trenerów międzynarodowych w Wiedniu– organizator: BEST). Uczestniczka międzynarodowego konkursu Odyseja Umysłu, - „Odyssey of The Mind”, którego celem jest rozwój i promowanie myślenia twórczego i kreatywności): zdobycie Drużynowego Mistrzostwa Polski (28-29.III.2008r. Gdańsk), zajęcie piątego miejsca na Drużynowych Mistrzostwach Świata  w kreatywności i twórczym rozwiązywaniu problemów (31.V – 5.VI.2008r Maryland College, Stany Zjednoczone).

Prowadzi polski oddział międzynarodowej fundacji Dream Foundation, w której odpowiada m.in. za komunikację i strategię budowania marki. Na co dzień pracuje w międzynarodowym zespole. Posiada blisko 10 letnie doświadczenie pracy w zespołach międzynarodowych (zarówno online jak i offline).
 
   LICZBA MIEJSC   15

 

  10. Symulacja biznesowa: jak przygotować się do wdrożenia innowacji i komercjalizacji wyników prac naukowych?  
  PROWADZĄCY   Tomasz Chyrchel
 
  TEMATYKA SZKOLENIA    W trakcie warsztatu uczestnicy poznają podstawy planowania i tworzenie przedsiębiorstwa w oparciu o kanwę modelu biznesowego Osterwaldera. W formie symulacji biznesowej przedstawiony zostanie proces analizy strategicznej, marketingowej i produktowej w przygotowaniu firmy do wejścia na rynek. W trakcie symulacji uczestnicy jako reprezentanci sektora naukowego będą podejmowali się wdrożenia innowacji i komercjalizacji wyników prac naukowych.  
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   chyrchel

Psycholog, ze specjalizacją z psychologii twórczości i zarządzania zasobami ludzkimi.

Trener i coach w obszarze biznesu od 2011 roku. Od 6 lat trener rozwoju umiejętności miękkich – głównie w obszarze pracy zespołowej, kreatywności, kreatywnego rozwiązywania problemów i projektowania innowacji. Certyfikowany kierownik projektów metodyki PRINCE 2 Practitioner. Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu budowania efektywnych zespołów, kreatywnego rozwiązywania problemów, disruptive thinking, kreatywnego myślenia w biznesie, projektowania innowacji biznesowej, budowania klimatu dla kreatywności w organizacji, projektowania modeli biznesowych, odkrywania potrzeb klientów w zakresie marketingu i sprzedaży. Ukończył szkołę trenerów kreatywności Grupy TROP (2011), międzynarodowy kurs trenerów i coachów w Bukareszcie (2012) oraz trening dla facylitatorów i coachów grupowych  w Atenach (2013). Certyfikowany coach International Institute of Coaching & Mentoring - certyfikat Noble Manhattan Coaching na poziomie Practitioner Coach Diploma, 2014. Dotychczas prowadził warsztaty dla: Biuro Informacji Kredytowej, Grupa Żywiec, Philip Morris Distribution Polska, MSL Group, Krajowy Fundusz Kapitałowy, IKEA, NetArt Sp. z o. o., Biuro Informacji Gospodarczej, Auchan oddział Immochan, Naczelna Izba Lekarska, Gemius, Client & Friends, Dell Products Poland, German Marshall Fund of the United States oddział w Polsce.
 
   LICZBA MIEJSC    15

 

  11Czy istnieje życie po doktoracie?  
  PROWADZĄCY   Dr Szymon Czapliński  
  TEMATYKA SZKOLENIA   Dyskusja w formule “grupy reflektującej” moderowana przez pracownika uczelni, naukowca, dydaktyka, badacza, właściela firmy, trenera, coacha - po prostu człowieka po doktoracie w jednej osobie. Celem warsztatu jest przyjrzenie się temu co dla zebranych tego dnia w grupie uczestników - wszystkich razem i każdego z osobna jest największym wyzwaniem w kontynuowaniu kariery naukowej. Warsztat będzie okazją do wygenerowania pomysłów na pokonanie realnych a być może tylko wyobrażonych trudności w dotarciu do swojego najlepszego z możliwych (wystarczająco dobrego) miejsca zawodowego. Dokąd zaprowadzi nas dyskusja? Nie wiem, i na to się cieszę, na to że poznam inne niż moje punkty widzenia i czegoś nowego się nauczę.  
  NOTATKA O PROWADZĄCYM   szymon czapliski

Dr Szymon Czapliński

więcej o mnie jako:

coachu www.coachingpro.com.pl

wykładowcy http://www.ka.edu.pl/onas/wykladowcy/art,276,dr-szymon-czaplinski.html

organizatorze spotkań dla coachów www.kolczingoffnia.pl

organizatorze inkubatora rozwoju osobistego studentów www.rozwojoffnia.pl

 
  LICZBA MIEJSC   15

 

belka