Get Adobe Flash player

arr-left REJESTRACJA arr-right

 

Zapraszamy do rejestracji przy pomocy formularza elektronicznego,

a następnie przesłania abstraktu, pełnej wersji artykułu oraz posteru na adres: futuro@agh.edu.pl

 
                                           KOSZT UCZESTNICTWA
  Rodzaj uczestnictwa          Cena  
REJESTRACJA
  Na zasadach ogólnych             950 PLN
  Dla doktorantów           850 PLN
  Osoba towarzysząca           550 PLN
  Kolejny artykuł (tylko dla uczestników)           350 PLN
  Publikacja bez udziału w konferencji            500 PLN
* Uczestnikom poprzednich edycji przysługuje rabat w wysokości 50 zł.

         
Prosimy o dokonywanie wpłat na konto:
 

Fundacja dla Akademii Górniczo-Hutniczej im Stanisława Staszica w Krakowie, 

30-059 Kraków, al. Mickiewicza 30, 

37 1240 4575 1111 0010 2097 7455, 

Bank PEKAO SA, 30-474 Kraków, ul. Kazimierza Wielkiego 75

 

 

UCZESTNICTWO NA ZASADACH OGÓLNYCH i NA ZASADACH DLA DOKTORANTÓW obejmuje:

  • udział w warsztatach przedkonferencyjnych,
  • udział w sesji plenarnej,
  • wydruk i ekspozycję jednego posteru w czasie sesji tematycznej (posterowej),
  • udział w warsztacie specjalistycznym,
  • udział w sesji specjalistycznej,
  • udział w spotkaniu integracyjnym, bankiecie i programie naukowo-rekreacyjnym,
  • zakwaterowanie w Centrum Szkoleniowym "Jałowcowa Góra" w Dobczycach (noclegi: 24/25.09.2015 i 25/26.09.2015),
  • wyżywienie (obiad 24.09.2015; śniadanie 25.09.2015, obiad 25.09.2015, śniadanie 26.09.2015),
  • otrzymanie materiałów konferencyjnych,
  • druk jednego artykułu w czasopiśmie "Logistyka"lub czasopiśmie "Inżynieria Mineralna" lub czasopiśmie „Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska Sectio I Philosophia-Sociologia” lub czasopiśmie „Kultura i Wartości” lub w Materiałach Konferencyjnych X KKMU (płyta CD z numerem ISBN),
  • druk abstraktu w języku angielskim w Book of Abstracts (książka z numerem ISBN),
  • przejazd z Krakowa (AGH) do Centrum Szkoleniowym "Jałowcowa Góra" w Dobczycach (24.09.2015 po sesji plenarnej)
  • przejazd z Centrum Szkoleniowego "Jałowcowa Góra" w Dobczycach do Krakowa (AGH) (26.09.2015 w godzinach południowych)
Opłata nie obejmuje kosztów przejazdu w innych terminach niż podane powyżej.
Organizatorzy zapewniają zakwaterowanie w pokojach typu studio (dwa dwuosobowe pokoje ze wspólną łazienką).
Na życzenie możliwe jest zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dopłatą 90 zł/noc (liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona) - należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym.
Organizatorzy nie zwracają kosztów z powodu wycofania zgłoszenia lub udziału w niepełnym programie konferencji.Opłata nie obejmuje kosztów przejazdu w innych terminach niż podane powyżej.

Warunkiem skorzystania z uczestnictwa na zasadach dla doktorantów jest przesłanie do Komitetu Organizacyjnego KKMU skanu aktualnego wpisu do indeksu.
E-mail: futuro@agh.edu.pl

UCZESTNICTWO NAZASADACH OSÓB TOWARZYSZĄCYCH obejmuje:

  • udział w sesji plenarnej,
  • udział w sesji specjalistycznej,
  • udział w spotkaniu integracyjnym, bankiecie i programie naukowo-rekreacyjnym,
  • zakwaterowanie w Centrum Szkoleniowym "Jałowcowa Góra" w Dobczycach (noclegi: 24/25.09.2015 i 25/26.09.2015),
  • wyżywienie (obiad 24.09.2015; śniadanie 25.09.2015, obiad 25.09.2015, śniadanie 26.09.2015),
  • otrzymanie materiałów konferencyjnych,
  • przejazd z Krakowa (AGH) do Centrum Szkoleniowym "Jałowcowa Góra" w Dobczycach (24.09.2015 po sesji plenarnej),
  • przejazd z Centrum Szkoleniowym "Jałowcowa Góra" w Dobczycach do Krakowa (AGH) (26.09.2015 w godzinach południowych) 
Opłata nie obejmuje kosztów przejazdu w innych terminach niż podane powyżej. Organizatorzy zapewniają zakwaterowanie w pokojach typu studio (dwa dwuosobowe pokoje ze wspólną łazienką).
Na życzenie możliwe jest zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dopłatą 90 zł/noc (liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona) - należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym.
Organizatorzy nie zwracają kosztów z powodu wycofania zgłoszenia lub udziału w niepełnym programie konferencji.